Klachten en garantie
Garantie
Wij vinden het belangrijk dat onze producten in topconditie bij jou aankomen. Mocht er tijdens transport iets beschadigd raken of mocht er een ander probleem optreden met je bestelling, dan kun je mogelijk aanspraak maken op garantie.
Wettelijk gezien dien je binnen twee maanden na constatering van een gebrek melding bij ons te maken.
Valt het gebrek onder de garantie, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal verloopt zoals verwacht.
Stap 1: Meld je klacht bij ons via het contactformulier.
Stap 2: Leidt dit niet tot een oplossing? Dan kun je je geschil aanmelden bij Stichting WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.
Stap 3: Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr.
Tip: Meld je klacht eerst bij ons voordat je het platform gebruikt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.


